gokväll!

fullt upp i skolan säger ja bara ! skönt att de snart e lov.
måste tillägga att ja fyller år nästa veckan, längtar galet mkt ! :D
har fått rejäl bloggtorka ! ja vill blogga, men orkar seriöst ente. loggar in lite då å då för att ja tänker uppdatera, men sen kommer ja på att ja orkar fan ente haha! har lite beslutsångest om ja ska blogga om smink(som alla verkar göra nu för tiden?) eller om min konst ja gör. kanske både och? haha

fick reda på idag att ja ble godkänd på mitt naturkunskap B prov.. überbra !
tog hand om mig sj ikväll, lång varm dusch, skrubb, olja, manikyr/pedikyr osv osv :)
nae om man skulle ta å göra ngt vettigt ?

ha de fint å sköt om er !




         jag igår innan en teater ja va iväg å kolla på.


Kommentarer
Postat av: Andreas

Konst, tack!

2010-12-10 @ 00:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0