hiss och diss a´la tess.

tänkte köra igång me lite hiss å diss tänkte ja.




1) stora ringar !
guud va snyggt de e me många stora ringar samtidigt! verkligen classy enligt mig. piffar upp en tråkig outfit hur lätt som helst. kan köpas lite här å var. de e bara å slänga på en massa ringar nu i höst / vinter !
budget - glitter
"lyx" - gyldfynd by kenza.





2) björnfittan !
ja har alltid gillat björnfittan. så stor å mysig. snygg som tusan å håller verkligen värmen. faktiskt ett måste för mig i vinter. käan även köpas lite här å där. lindex, glitter, veromoda osv.


min näsa ser dunderstor ut på den bilden ! usch.






1) leggings som slutar på vaderna..
seriöst.. jag hatar de! bland de fulaste ja sett. usch! köp en längre modell ist !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0