blää

haha e kass på å komma på rubriker ibland !

har nyss varit iväg me mamma en runda å ätit.
ska börja plocka iordning på rummet å göra mig iordning för att åka till min pojkvän :)

måste berätta en sjuk sak som hände mig imorse.
tror ja vatt me om de läskigaste idag. vakna ente imorse, trots att ja har sveriges högsta signal på väckarklockan. vakna ente när jessica gick upp. vakna ente när mamma gick in å kalla på mig om å om igen. vakna ente när jessica kalla på mig. ja har tydligen pratat me dom, men kommer ente ihg de. vakna ente när jessica åkte hem, när hunden skällde eller ngt ! vakna nyss å va stensäker på att klockan va 06.00. :s blir för fan rädd för mig sj. har ente ett minne av ngt! blir fan rädd för mig sj haha !

men iaf, på me hög musik nu å fixa å dona .

hörs senare !

take care !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0